Studio Kosmetologiczne Sylwia Formela
Rezerwacja telefoniczna:
507-816-160
e-mail: studio.kosmetologiczne@gmail.com
ul. Tartaczna 52
84-242 Luzino
Gabinet otwarty
Poniedziałek 8.00-18.00
Wtorek 8.00-18.00
Środa – nieczynny
Czwartek 8.00-15.00
Piątek 8.00-18.00
Sobota 8:00-13:00
Niedziela/święta – nieczynny
Altana fitness działa od poniedziałku do piątku 8.00-20.00
Sobota 8.00-13.00
- nie wszystkie soboty gabinet będzie czynny
Regulamin / Umawianie wizyt
Regulamin/ Umawianie wizyt
- Rezerwacja wizyt odbywa się tylko i wyłącznie telefonicznie pod nr. Tel 507 816 160 lub osobiście w Studiu Kosmetologicznym- Sylwia Formela, ul. Tartaczna 52 84-242 Luzino
- Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych usług.
- Kwota zadatku wynosi od 10% do 30% ceny podstawowej zabiegu lecz nie mniej niż 20 zł.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest uiszczenie zadatku oraz otrzymanie przez klienta wiadomości SMS, 24 godziny (1 dzień) przed umówioną wizytą. Wiadomość zawiera datę i godzinę wizyty. (w przypadku nie wpłacenia zadatku wizyta automatycznie zostaje anulowana)
- Wpłacenie zadatku jest możliwe na konto bankowe lub osobiście w salonie w czasie godzin pracy podanych na stronie internetowej Studio Kosmetologiczne Sylwia Formela
- Wpłacenie zadatku powinno się odbyć co najmniej 3 dni (72 godziny) po ustaleniu telefonicznie lub osobiście w gabinecie terminu wizyty.
- Zwrot zadatku jest możliwy w sytuacji w której klient odwoła wizytę co najmniej 3 dni (72 godziny) przed zaplanowanym zabiegiem.
- W przypadku wykonanej usługi kwota zadatku podlega zaliczeniu do ceny końcowej zabiegu.
- Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie lub 10 min przed ustaloną godziną usługi.
- W przypadku nieprzyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 24 h (1 dzień) przed planowaną wizytą zadatek przepada- jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania nie zostaje wykorzystany przez żadnego klienta.
- W przypadku spóźnienia 15 min lub więcej Salon ma możliwość odmówienia wizyty bez zwrotu zadatku.
- W przypadku odwołania wizyty w dniu jej realizacji, cena usługi zostanie naliczona w kolejnym terminie zabiegu.
- Klient, który nie odwołał zarezerwowanego terminu zabiegu min 24 godziny przed planowaną wizytą chcąc dokonać kolejnej rezerwacji będzie zobowiązany do dokonania przedpłaty zadatku o ustalonej wysokości.
- Zarezerwowany termin można odstąpić komuś z rodziny lub znajomych. Dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty. Jeśli usługa się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie wykorzystania usługi.
- Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wizyty oraz usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 2 razy nie stawili się na wizycie w umówionym terminie.
- W przypadku spóźnienia klienta, Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania.
- Jeśli wykonywanie Usługi opóźni się z winy salonu, Usługa nie zostanie skrócona.
- Salon ma możliwość odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracowników Salonu sytuacji, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W związku ze zmianą terminu zabiegu klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W CZASIE EPIDEMII COVID-19
- Zapisy na zabieg, konsultacje lub na zakupy kosmetyków i kart podarunkowych można dokonywać tylko i wyłącznie telefonicznie lub SMS-owo.
- W razie wątpliwości co do stanu zdrowia prosimy o przełożenie wizyty.
- Twoja punktualność jest kluczowa.
- Przyjdź sam/a. Ze względów na sytuację epidemiczną nie możemy wpuszczać osób towarzyszących, psów, ani dzieci. Jeżeli zabieg wykonywany będzie na dziecku prosimy by rodzić był obecny tylko na początku i na końcu zabiegu.
- Jeżeli przyjechałaś/przyjechałeś rowerem lub hulajnogą przypnij je na zewnątrz.
- Jeżeli przyjechałaś/przyjechałeś dużo wcześniej, zadzwoń by się dowiedzieć czy możemy Cię wpuścić, a jeśli nie możemy, pójdź na spacer lub poczekaj w pobliżu.
- O ile jest to możliwe noś maskę, nawet w trakcie zabiegu – nasze maski chronią Ciebie, a Twoja maska chroni nas i resztę klientek/klientów.
- Po wejściu do naszego lokalu obowiązkowo zdezynfekuj ręce i, jeżeli będzie Ci potrzebny, telefon komórkowy.
- Udaj się bezpośrednio do pokoju/miejsca zabiegowego.
- Poczekalnia jest nieczynna. Nie zostawiaj swoich rzeczy w poczekalni. Nie ma czasopism, ani książek. Wodę otrzymasz w jednorazowej butelce.
- Nie mamy ogólnodostępnych testerów. Jeżeli masz ochotę coś przetestować, powiedz nam o tym – przygotujemy dla Ciebie tester do wypróbowania w domu.
- Generalnie staraj się niczego nie dotykać, a jeżeli musisz zapytaj jak to zrobić w sposób bezpieczny.
- Jeżeli zabieg dotyczy twarzy i musisz zdjąć maseczkę my dodatkowo zabezpieczymy siebie i Ciebie poprzez założenie przyłbicy.
MY ZE SWOJEJ STRONY DEKLARUJEMY ŻE
- Po każdym zabiegu dezynfekujemy stanowisko zabiegowe.
- Czyścimy i dezynfekujemy klamki, włączniki światła, miejsce trzymania odzieży i rzeczy osobistych, baterie łazienkowe, sedes, drzwi, terminal kart płatniczych.
- Tam gdzie jest to możliwe stosujemy jednorazowe narzędzia i środki ochrony.
- Przerwy techniczne między zabiegami trwają między 30 a 60 minut, w zależności od wykonanego zabiegu i ilości czasu jaki spędził/a u nas klient/ka.
- Nasze pomieszczenia są ozonowane i włączamy lampy bakteriobójcze .
- Pomieszczenia zabiegowe regularnie są wietrzone .