Studio Kosmetologiczne Sylwia Formela

Rezerwacja telefoniczna:

507-816-160

e-mail: studio.kosmetologiczne@gmail.com

ul. Tartaczna 52

84-242 Luzino

Gabinet otwarty

Poniedziałek  8.00-18.00

Wtorek 8.00-18.00

Środa – nieczynny

Czwartek 8.00-15.00

Piątek 8.00-18.00

Sobota 8:00-13:00

Niedziela/święta – nieczynny

Altana fitness działa od poniedziałku do piątku 8.00-20.00

Sobota 8.00-13.00

  • nie wszystkie soboty gabinet będzie czynny
Regulamin / Umawianie wizyt

Regulamin/ Umawianie wizyt

  1. Rezerwacja wizyt odbywa się tylko i wyłącznie telefonicznie pod nr. Tel 507 816 160 lub osobiście w Studiu Kosmetologicznym- Sylwia Formela, ul. Tartaczna 52 84-242 Luzino
  1. Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji wybranych usług.
  1. Kwota zadatku wynosi od 10% do 30% ceny podstawowej zabiegu lecz nie mniej niż 20 zł.
  1. Potwierdzeniem rezerwacji jest uiszczenie zadatku oraz otrzymanie przez klienta wiadomości SMS, 24 godziny (1 dzień) przed umówioną wizytą. Wiadomość zawiera datę i godzinę wizyty. (w przypadku nie wpłacenia zadatku wizyta automatycznie zostaje anulowana)
  1. Wpłacenie zadatku jest możliwe na konto bankowe lub osobiście w salonie w czasie godzin pracy podanych na stronie internetowej Studio Kosmetologiczne Sylwia Formela
  1. Wpłacenie zadatku powinno się odbyć co najmniej 3 dni (72 godziny) po ustaleniu telefonicznie lub osobiście w gabinecie terminu wizyty.
  1. Zwrot zadatku jest możliwy w sytuacji w której klient odwoła wizytę co najmniej 3 dni (72 godziny) przed zaplanowanym zabiegiem.
  1. W przypadku wykonanej usługi kwota zadatku podlega zaliczeniu do ceny końcowej zabiegu.
  1. Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie lub 10 min przed ustaloną godziną usługi.
  1. W przypadku nieprzyjścia na zabieg bez odwołania go minimum 24 h (1 dzień) przed planowaną wizytą zadatek przepada- jest to rekompensata za zarezerwowany czas, który w przypadku braku wcześniejszego odwołania nie zostaje wykorzystany przez żadnego klienta.

 

  1. W przypadku spóźnienia 15 min lub więcej Salon ma możliwość odmówienia wizyty bez zwrotu zadatku.
  1. W przypadku odwołania wizyty w dniu jej realizacji, cena usługi zostanie naliczona w kolejnym terminie zabiegu.
  1. Klient, który nie odwołał zarezerwowanego terminu zabiegu min 24 godziny przed planowaną wizytą chcąc dokonać kolejnej rezerwacji będzie zobowiązany do dokonania przedpłaty zadatku o ustalonej wysokości.
  1. Zarezerwowany termin można odstąpić komuś z rodziny lub znajomych. Dana osoba przychodzi w dniu i godzinie zaplanowanej wizyty. Jeśli usługa się nie odbędzie, zadatek przepada z racji nie wykorzystania usługi.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do odmówienia wizyty oraz usługi w przypadku klientów, którzy co najmniej 2 razy nie stawili się na wizycie w umówionym terminie.
  1. W przypadku spóźnienia klienta, Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania Usługi, o czym klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania.
  1. Jeśli wykonywanie Usługi opóźni się z winy salonu, Usługa nie zostanie skrócona.
  1. Salon ma możliwość odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym klienci zostaną wcześniej poinformowani. W przypadku nagłych i niezależnych od pracowników Salonu sytuacji, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W związku ze zmianą terminu zabiegu klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin na zabieg.
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG W CZASIE EPIDEMII COVID-19
  • Zapisy na zabieg, konsultacje lub na zakupy kosmetyków i kart podarunkowych można dokonywać tylko i wyłącznie telefonicznie lub SMS-owo.
  • W razie wątpliwości co do stanu zdrowia prosimy o przełożenie wizyty.
  • Twoja punktualność jest kluczowa.
  • Przyjdź sam/a. Ze względów na sytuację epidemiczną nie możemy wpuszczać osób towarzyszących, psów, ani dzieci. Jeżeli zabieg wykonywany będzie na dziecku prosimy by rodzić był obecny tylko na początku i na końcu zabiegu.
  • Jeżeli przyjechałaś/przyjechałeś rowerem lub hulajnogą przypnij je na zewnątrz.
  • Jeżeli przyjechałaś/przyjechałeś dużo wcześniej, zadzwoń by się dowiedzieć czy możemy Cię wpuścić, a jeśli nie możemy, pójdź na spacer lub poczekaj w pobliżu.
  • O ile jest to możliwe noś maskę, nawet w trakcie zabiegu – nasze maski chronią Ciebie, a Twoja maska chroni nas i resztę klientek/klientów.
  • Po wejściu do naszego lokalu obowiązkowo zdezynfekuj ręce i, jeżeli będzie Ci potrzebny, telefon komórkowy.
  • Udaj się bezpośrednio do pokoju/miejsca zabiegowego.
  • Poczekalnia jest nieczynna. Nie zostawiaj swoich rzeczy w poczekalni. Nie ma czasopism, ani książek. Wodę otrzymasz w jednorazowej butelce.
  • Nie mamy ogólnodostępnych testerów. Jeżeli masz ochotę coś przetestować, powiedz nam o tym – przygotujemy dla Ciebie tester do wypróbowania w domu.
  • Generalnie staraj się niczego nie dotykać, a jeżeli musisz zapytaj jak to zrobić w sposób bezpieczny.
  • Jeżeli zabieg dotyczy twarzy i musisz zdjąć maseczkę my dodatkowo zabezpieczymy siebie i Ciebie poprzez założenie przyłbicy.

MY ZE SWOJEJ STRONY DEKLARUJEMY ŻE

  • Po każdym zabiegu dezynfekujemy stanowisko zabiegowe.
  • Czyścimy i dezynfekujemy klamki, włączniki światła, miejsce trzymania odzieży i rzeczy osobistych, baterie łazienkowe, sedes, drzwi, terminal kart płatniczych.
  • Tam gdzie jest to możliwe stosujemy jednorazowe narzędzia i środki ochrony.
  • Przerwy techniczne między zabiegami trwają między 30 a 60 minut, w zależności od wykonanego zabiegu i ilości czasu jaki spędził/a u nas klient/ka.
  • Nasze pomieszczenia są ozonowane i włączamy lampy bakteriobójcze .
  • Pomieszczenia zabiegowe regularnie są wietrzone .

Siedziba